Znane nazwisko działa jak magnes
Skoro ustaliliśmy, że medycyna estetyczna staje się coraz popularniejsza, a punktów, w których można zrobić sobie botox i nie tylko przybywa regularnie, to warto przyjrzeć się nieco kryteriom decydującym o powodzeniu takiego biznesu.
Najważniejsi są znakomici fachowcy, znający swój zawód i dysponujący rozległą wiedzą na temat właściwości kobiecego ciała i jego potrzeb.
Tłumaczy to, dlaczego zawsze najdłuższe kolejki ustawiają się do klinik prowadzonych przez rozpoznawanych specjalistów.
Jeśli chirurg plastyczny pojawia się często w mediach, jest przez nie zapraszany w charakterze eksperta, a jego pozycja autorytetu jest niepodważalna – zainteresowanie musi być ogromne.
Stąd na rynku usług medycyny estetycznej i zaawansowanej kosmetologii dominują praktyki prywatne.
Lekarzom daje to pełną niezależność i swobodę, a gabinet można tak doinwestować, aby spełniał wszystkie oczekiwania klientek.
Nazwisko właściciela jest z kolei reklamą samą w sobie, która nie potrzebuje innych działań marketingowych.